Tuesday 12 September 2017

99 Forex Indikatorer


Välkommen till FXProSystems. Author of the Website. Hello, jag är glad att välkomna dig till portalen FXProSystems. My namn är Daniel Alard Redan mer än 7 år handlar jag valutamarknaden. Jag började bekanta mig med forex tillbaka 2007 Även då mår jag En ambitiös ung man drömde om att bli en framgångsrik näringsidkare och få ekonomiskt oberoende med hjälphandeln Men det var inte så lätt som jag trodde I början av hans väg hade jag väldigt mycket misstag, men så småningom kunde jag förverkliga sin dröm och Jag kan med säkerhet säga att jag är glad. ONLINE FOREX TV NEWS. Always de aktuella nyheterna om Forex marknaden. Forex TV Videomaterialen i detta avsnitt kommer att uppdatera dig på de senaste Forex nyheterna ForexTV-utgåvor kommer att kasta ljus på de variabler som påverkar Växelkurserna och händelserna som medför omkastningar på Forex. Watching Forex TV dagligen hjälper dig att forma din egen handelsstrategi som är avgörande för både nybörjare och professionella handlare. Håll oss följt av våra ForexTV-nyheter Vi Arbeta för dig. lta gtForex mäklare lt a gt. What är den bästa tekniska indikatorn i Forex. Uppgifterna visade att indikatorn som utförde bäst på egen hand den senaste 5-åren var Ichimoku Kinko Hyo-indikatorn. Det genererade totalt Vinst på 30 341 eller 30 35 Över 5 år ger vi oss ett genomsnitt på drygt 6 per år. Överraskande var resten av de tekniska indikatorerna mycket mindre lönsamma, med den stokastiska indikatorn som visar en avkastning på negativ 20 72. Dessutom, Alla indikatorerna ledde till betydande neddragningar mellan 20 och 30 men det betyder inte att Ichimoku Kinko Hyo-indikatorn är bäst eller att tekniska indikatorer som helhet är värdelösa. Det här visar bara att de inte är användbara På egen hand. Tänk på alla kampsportsfilmer som du såg på att växa. Bortsett från The Rock och People's Elbow, lät ingen på ett enda drag för att slå alla de dåliga killarna. Var och en använde en kombination av drag för att få jobbet gjort Forex trading är si Milar Det är en konst och som handlare måste vi lära oss hur vi använder och kombinerar verktygen för att få fram ett system som fungerar för oss. Detta leder oss till vår nästa lektion och sätter alla dessa indikatorer tillsammans. Spara dina framsteg Genom att logga in och markera lektionen complete.99 Zero Loss Forex System. Imagine några finansiella, aktier eller forex handlare gick till dig och säger. Jag kan garantera dig 100 vinster på alla dina transaktioner. Vad är det mest intelligenta svaret Kör för kullarna Självklart Theres ingen sådan sak som en garanterad nollförlustteknik när man handlar i volatila marknader. Nu vad sägs om han säger kan jag garantera dig 99 vinster på alla dina transaktioner. Det här är annorlunda Detta är genomförbart Och idag är din lyckodag, för jag Kommer att lära dig min kraftfulla teknik som kommer att garantera 19 av 20 vinner varje gång i forexmarknaden Men först vill jag presentera dig med proof. Check ut dessa nummer Se bra. För de som är nöjda med massiv pip vinner 200 till 1000 Per handel kan du hoppa över dem S artikel Men om du vill generera flera 40 till 80 handel vinster per dag, läs vidare Vad jag lär dig kommer du att säkerställa nästan noll förluster men med konsekvent små vinstnivåer. Losser är fortfarande möjliga. Jag nämnde 99 vinnor Låt mig vara ärlig med Min skärmdump av en förlust Följande förlust av 70 uppstod från vårdslöshet Jag glömde bort en nyhetsrapport. På grund av det ser du hur konsekvent mina vinster är på en enda dag. Min metod för 99 garanterade valutavinster. Jag kallar detta Lexi Cimagala Scalper Technique. Obtain en Low Spread Broker. Första se till att du registrerar dig med en mäklare som erbjuder otroligt låga spridningar En anledning som jag fortsatte vinna var att min mäklare inte flög mig med de 6 till 20 sprider jag Jag tittar på dig Oanda och FXCM. Min mäklare är baserad i Nya Zeeland och de heter Excel Markets. Du kan anmäla dig här och de får dig fantastiska rabatter när du finansierar din accout. Spreads är så låga som 68 för EUR USD. Välj en Mäklare med höga spridningar och du måste göra minst 8 till 10 pips för att bryta även det. Det är en brännare när du handlar flyktiga som GBP USD. Aktivera fyra inbyggda indikatorer i Metatrader. Du behöver inte köpa en båtladdning av indikatorer Som fördröjer eller ger osäkra signaler För mitt system litar jag på en hörnsten av följande. Uppställ dina indikatorer för att utnyttja Fibonacci-reglerna. Fibonacci perverar naturen - allt från galaxerna ner till atomernas rörelser. Det reglerar också flödet av valutatrender Heard Av t Han Fibonacci retracement Det är oundvikligt Den här regeln reglerar hur snabbt du kan öppna en position efter en retracement. Today lär du dig att ställa in perfekta inträdespositioner med lite känt fibofakta. Starta vinnande Aktivera EMA 5 och EMA 13 Dessa är nyckel Fiboacci-nummer Släck sedan EMA 200. EMA 200 berättar trenden. De flesta människor handlar uteslutande i M1- eller M5-diagrammet. Don t Bullret är hemskt och det maskerar den medellånga trenden. Aktivera istället 30M-diagrammet. Läs dina EMAs. Om trenden är uppe EMA 200 vänta tills både EMA 5 och EMA 13 passerar över EMA 200-linjen. Vid korset, vänta på ett ljus att stänga helt ovanför korset, som så. Vänd till den första Heiken Ashi-baren stänger Över korset av EMA 5 och EMA 13. På den här punkten kan du referera till M1 och M5-diagrammet Om M1 är toppande vill du se 10 eller 15 pips under det aktuella priset. Detta kommer att vara ditt inträde. När Nästa stapel visas, dra avtryckaren. Gå till fotot igen Det tredje blå ljuset ovanför Stängd helt över korset av både EMA 5 och EMA 13. Indikationen är att en KÖP kommer att vara 80 möjlig. Du kan öppna din KÖP position. För att öka dina chanser för en 95 perfekt handel rekommenderar jag starkt att du bekräftar de relativa styrkorna hos Valuta med en kraftfull valutamätare. Bilden nedan visar. För USDJPY-paret försöker du öppna en KÖP-position, notera de relativa valutans styrkor mellan varje enskild valuta i ett par Från valutakartet ovan ser vi att Blue Line Amercian Dollar är långt över Tan Line Japanese Yen Implikationen är att amerikanska dollar faktiskt bär mer relativ makt över hela linjen. Det är din signal. Öppna en köpposition omedelbart Om du har en 1000 insättning med din mäklare ställer du in positionen för att 1 mycket, inte mindre Också se till att din hävstång är 1 300 eller 1 400. Notera, den enda valutamätare som jag rekommenderar är den som skapats av Tom Yeoman De flesta andra mätare återspeglar inte korrekt underliggande marknadsvillkor Du kan ladda ner hans mätare här. Paranoid för mer bekräftelse. Personligen tenderar jag att vara en sticker för fast bekräftelse. Om du har genomfört de ovannämnda kontrollerna kan du försäkra dig om nära 95 framgångsrika men du är en perfektionist Du hatar Förlora pengar Låt oss ta det till 99. Det finns en kraftfull indikator kallad MegaTrend Skapad av ett geni i både Forex och Neural programming, utvecklaren utvecklade en indikator som aggregat signalerna över 148 standard Metatrader indikatorer Indikatorn ser ut så här. Reglerna är enkla Om du planerar att sälja, kolla M30-diagrammet. Indikatorn ska vara över 51 SÄLJNING För ovan nämnda fall registrerar M30 56 Bra tecken. Gör sedan en kortvarig kontroll på M1 till M15 perioder Över 51 som detsamma Det är ditt samtal Från Gud själv för att initiera sälja. Oh det är goda nyheter. Utvecklaren har gett 2012-versionen av denna fantastiska indikator för omedelbar nedladdning. Du kan ladda ner det gratis här. Ta vinst på 10 pips. Don t vara girig The mo Om du öppnar köp - eller säljpositionen ställer du omedelbart en proffs på 10 pips 99 när marknaden kommer att röra sig omedelbart i den riktningen innan en piskväxa eller vändning. Du kommer att ha fick pengarna på 30 minuter eller mindre. Ta en annan triumf. Upprepa processen Är M30-prisspåret fortfarande över EMA 5 och EMA 15 crossover Utfärdar Megatrend en rungande 51 utan någon av de Överlämnad Overbought-prickbelysningen Det är din signal att sälja igen Öppna en position Då TP vid 10 pips. The Megatrend Kan tillåta dig att slå ta vinst nästan tio gånger på bara 2 timmar Ingen skoj Återigen, se mina skärmdumpar av vinster ovan. Förnya dig Köp din BMW5-serie. Endast handel under USA och London öppen och borta från pressmeddelanden Den mest förutsägbara Trender förekommer inom de första 2 timmarna av det öppna Jag rekommenderar inte mer än 6 affärer per dag. Håll dina partier på 1 0 och hävstång på 1 400, då för varje 10 pips på EUR USD, kan du förvänta dig omkring 30 ren vinst. Den här 6 gånger annonsen Ay och du har 180 Nu beräknar du månadsinkomsten. Obs! Undvik att handla på en varierande marknad. Säkert brandförlust. Megatrendindikatorn blir grå när det händer och hittills har jag inte blivit bamboozled med en felaktig signal. Nu går ut Där och börja handla. Användarbidrag från läsare. Vissa av våra läsare har varit så tacksamma för denna information att de har laddat upp system som de har utvecklat eller brukade dela med dig. Jag är obekant och kan inte garantera dessa, så använd På egen risk. Manuell indikator Ladda ner här från användaren at. Magic Formula V3 0 Hämta här från användaren på.

No comments:

Post a Comment