Friday 18 August 2017

Forex Mean Handel System


Mean reversion trading Ive har skrivit detta system ett par gånger på webben innan men aldrig här på forex-tsd. Jag har sugit upp indikatorer och idéer sedan den allra första dagen och det är dags för mig att ge tillbaka något lite annorlunda, något som andas livet till ett mycket gammalt problem, hur man tar en ny titt på marknaden. Jag chronicling systemet på min blogg, så om du vill följa med, välkomnar jag din feedback och observationer. P. S. Alla indikatorer som jag använder laddas enkelt ner på forex-tsd. Först tack så mycket för att du skickade in ditt system. Det ser definitivt ut som en mycket bra. Kan du tacka mer om den rekommenderade tidsramen, utgångarna, sluta förlusten och mer om de indikatorer du använder. Tack så mycket och lycka till Låt oss se om jag kan vara koncis utan att förvandla mig för mycket. Det finns några indikatorer som behövs: 34 ema med fiboband Murrey Math ram på 128 period BBRSI normala inställningar med RSI blanked out För Forex handlar jag bara de stora, om jag inte ser en extremt tydlig avvikelse på alla tidsramar. Jag använder huvudsakligen 1 timmars tidsram. Posten för kort skulle vara när priset ligger ovanför fibobanden, ovanför 78-talet och JRSX har börjat korsa sig genom BB 20sma (20maxen är mittlinjen, jag har blankat ut de yttre linjerna, jag använder den här versionen Av indikatorn eftersom den har kalibrerats för att passa med rsi-beräkningen). Målet är antingen 48: e eller 34 EMA. Eftersom 34 EMA alltid förändras med riset, föredrar jag ibland 48-talen eftersom det är mindre dynamiskt när det gäller ett mål. Stoppförlusten för den korta inmatningen skulle vara 10 pips ovanför 28: e När det här systemet är handel riktigt bra, kommer jag att gå in i två delar och när den första delen träffar målet, flyttar jag stoppet för att bryta jämnt för det andra partiet och låt det rida Tills det finns en signal som reverserar den trend jag gick in på. Jag har naglat några extremt stora affärer med den här metoden och försöker så ofta som möjligt att hålla det andra partiet så länge som möjligt. Du kan referera till min blogg, som länkad i det första inlägget för att se mina handlingar i aktion. Jag är för tillfället kort silver och guld på en timmes tidsram. Stor uppdatering på mitt system Ive anpassat med de mer volatila marknadsförhållandena. Jag kommer att erbjuda realtid handledning av metoden som börjar nästa vecka. Det är bäst om du använder WHC-demo för att observera affärer, eftersom det här är samma plattform som jag använder. För oss futures använder jag spreadbetters i Storbritannien med en brittisk vän som går in i affärer för mig. Jag skulle vilja konfigurera en IB med WHC men jag kan inte verifiera att de är väldigt pålitliga än. Mitt konto är fortfarande ganska litet och har ännu inte gjort några uttag. Bra .. och enkelt, särskilt efter att du har lagt till med fibo. Om någon är intresserad, skicka mig ett pm med ditt msn eller yahoo ID och jag lägger till dig i min chattlista. Jag kommer att ge korta signaler från systemet och kommer att svara på eventuella frågor om installationen. Kanske kan det leda till bättre förståelse av kortsiktiga rörelser i valutamarknaden. Jag har uppdaterat mitt system igen. Vänligen ta en titt, eftersom din feedback är mycket välkommen. Jag är skyldig mycket till Michael hos Enthios för att öppna mina ögon för en vision som jag hade för det här systemet för många år sedan. Det verkar som om mina idéer werent det ursprungliga när de slog mig på huvudet och slog igenom breakout systemet efter breakout och fail system. Jag tror att huvuddragen för personer med breakouts är att du kan komma in i ett stopp och ett efterföljande stopp och potentiellt få den största avkastningen från att vara rätt eller vara fel. Men för mig är procentsatserna inte anpassade till mitt temperament. Jag vill vara i rytm med marknaden. Medelvändning handlar om att hitta balans och rida en våg. Breakouts fångar det största av alla drag, men du blir nicked gång på gång, i själva verket säger några av greatsna 70 av tiden kommer du att bli nicked, men de stora avkastningarna kommer så småningom efter tiden. Jag föredrar att ha ett sådant system på auto-pilot som en typ av lotterihandel som jag inte bryr mig om men får fortfarande samla vindfallen när de äntligen rullar runt. Om jag kommer att aktivt följa marknaden vill jag vara i linje med vad den säger till mig. För tillfället berättar det för mig att det innebär att reversion ger och ger och ger och då kommer 3 av 7 gånger att ta. Det är en risk jag föredrar att leva med. Så här är min nuvarande inställning. Jag tog ett slumpmässigt diagram av min Metatrader-diagram för att visa exakt vad jag tittar på under handelsdagen. En stor skillnad mellan vad jag gör och Market Profile-purister gör är att mina kontrollpunkter inte skapas i en sammanhållning av volym och pris utan strikt från pris. Detta är inte något jag gör för att vara subversiv, det är mer av nödvändighet eftersom mina gratis diagram inte ger korrekt information om volymen. Plus de kloka ryssarna som gör de flesta av dessa fantastiska gratisindikatorer för Metatrader har inte hittat ett sätt att göra en 100 autentisk indikator för marknadsprofilen. 1) Priset bör ligga utanför Keltnerbandet 2) Stokastik bör ligga utanför bollingerbanden och korsas tillbaka inuti För ett köp (motsatsen för kort). Men de borde ligga under 35 nivåer. Bollingerna och stokastikerna arbetar tillsammans i samma intervall 0-100 på mina diagram. 3) Daglig Absolut Styrka bör indikera hausseffekt för ett köp och baisse för shorts. Om absolut styrka är neutral eller svagt fördjupad handel på båda sidor av intervallet kan övervägas. 4) Kontrollpunkt bör helst tas från tidigare handelsdagar, eftersom den nuvarande POC kan skiftas ganska lite intradag. 5) Virgin Point of Control-nivåerna från tidigare handelssessioner är giltiga om de inte berörs förrän den aktuella handelsdagen. Det här är kanske den mest unika och passande elegansen i det ursprungliga Enthios-systemet, eftersom det innebär att priset måste återgå till en balansbalans eller som jag tycker om att tänka på det, som en återgång till ett medelvärde. Det här är anteckningarna från handelsuppsättningen som anges ovan. 1) Absolut styrka indikerar korta, så det blir inga köp under denna session. 2) Stokastiken har korsat från över 65-nivån ner genom det övre Bollinger-bandet. 3) Virgin Point of Control (VPOC) har berörts. Det är tillrådligt att inte handla även om priset kommer nära som det troliga priset kommer att återvända och ge en bättre post senare. Tålamod är definitivt belönat med VPOCs. Observera också att priset ligger utanför Keltners när signaleringen är kort. 4) Vinster kan tas på ett av två sätt på startpositionen. Antingen genom att trycka mot Keltners motsatta ände eller medianbandet om du vill vara extremt konservativ om utgångar. Eller. 5) Om du vill följa vågen till slutet, kan du vänta på att stokastiken passerar genom Bollingers från motsatta änden av den ursprungliga inställningen, i det här fallet nedanifrån. Jag hoppas att du tycker att denna marknad känner till ett nytt perspektiv på en mycket trött strävan, att hitta en psykologiskt hanterbar, riskavvikande och lönsam metod för att extrahera hälsosamma vinster från intradagmarknaderna. Indikatorer och mall anges också nedanForex Signal System DEFINITION av Forex Signal System En uppsättning analyser som en Forex Trader använder för att avgöra om man ska köpa eller sälja ett valutapar vid en viss tidpunkt. Forexsignalsystem kan baseras på tekniskt analysverktyg eller nyhetsbaserade händelser. Daghandlarens valutahandelssystem består vanligtvis av en mängd signaler som arbetar tillsammans för att skapa ett köp eller säljbeslut. Forex trading signaler är tillgängliga gratis, mot avgift eller utvecklas av handlarna själva. BREAKNING AV Forex Signal System Forexsignalsystem kan skapa avrättningar som antingen är manuella eller automatiska. Ett manuellt system innebär att en näringsidkare sitter vid datorskärmen, letar efter signaler och tolkar om man ska köpa eller sälja. Ett automatiserat handelssystem innebär att näringsidkaren undervisar programvaran vad signalerar för att leta efter och hur man tolkar dem. Det anses att automatiserad handel tar bort det psykologiska elementet som är skadligt för många handlare. Både automatiserade och manuella handelsdagssignaler finns tillgängliga för köp på internet. Det är emellertid viktigt att notera att det inte finns något sådant som den heliga graden av handelssignaler. Om systemet var en perfekt pengar tillverkare, skulle säljaren inte vilja dela den. Det är därför stora finansiella företag håller sina black box trading program under låsa och key. Forex System Trading DEFINITION av Forex System Trading En metod för handel forex som bygger på en rad analyser för att avgöra om man ska köpa eller sälja ett valutapar på en given tid. Forex trading kan baseras på en uppsättning signaler som härrör från tekniska analysverktyg eller grundläggande nyhetsbaserade händelser. Dagens handlare valuta trading system är vanligtvis består av tekniska signaler som skapar ett köp eller sälja beslut när de pekar i en riktning som historiskt har lett till en lönsam handel. BREAKNING AV Forex System Trading Forex trading system kan vara antingen manuellt eller automatiserat. Ett manuellt system innebär att man sitter vid datorskärmen, letar efter signaler och tolkar om man ska köpa eller sälja. I ett automatiserat handelssystem lär handlaren programvaran vad signalerar för att leta efter och hur man tolkar dem. Det anses att automatiserad handel tar bort de känslomässiga och psykologiska delarna av handel som ofta leder till dålig bedömning. Både automatiserade och manuella handelssystem och - signaler är ofta tillgängliga för köp. Det är viktigt att notera att det inte finns något sådant som handelssystemets heliga grann. Om systemet var en perfekt pengar tillverkare, skulle säljaren inte vilja dela den. Det är därför stora finansiella företag behåller sina black box trading program under låsa och key. Forex Mean Reversion Review Forex Mean Reversion Review Utgivare: Clickbank Kostnad: 79 med en 60 dagars pengarna tillbaka garanti granskningsdatum: april 2013 Vad det säger på webbplatsen Forex Mean Reversion är en realtidsindikator baserad på ett grundläggande faktum. Det påstås vara ett lönsamt valutahandelssystem och den viktigaste indikatorn på ditt diagram. På försäljningssidan anges att ledande och eftersläpande indikatorer inte fungerar och att Forex Mean Reversion-indikatorn fungerar eftersom det är en realtidsindikator. Det baseras på det grundläggande faktum att priserna alltid kommer att återgå till ett medelvärde (pris) på ett visst stadium i framtiden. Indikatorn visar två nivåer antingen på ett medelpris (glidande medelvärde) och nivåerna beräknas med hjälp av genomsnittliga True Range (ATR). Nivå 1 är en föreslagen inträdesnivå där priset förväntas återgå till medelvärdet. Nivå 2 är en föreslagen stoppnivå där priserna sällan sträcker sig till. Är enkel att sätta upp Är lämplig för absoluta nybörjare Grundar sig på ett grundläggande faktum Gäller alla instrument på alla tidsramar Kan användas som eller komplimanger dina befintliga strategier Att vara en Clickbank-produkt kommer med 60 dagar pengarna tillbaka garanti. Material A 55-sidan som är ganska välskriven. Ytterligare information ges på varför Mean Reversion fungerar. Nivåerna förklaras mer detaljerat, liksom skälen till att de används som poster och stopp. Nästan 20 sidor ägnas åt installation, diagramuppställning och indikatorjustering, detaljerad utan att vara överst. Indikatorns inställningsanalys är ingången till handboken och systemet. Det bekräftar de bästa basinställningarna för indikatorn är Medel 60, Nivå 1 300 och Nivå 2 600. Används när du börjar identifiera egenskaperna hos instrumentet och tidsramen du handlar . Den karakteristiska identifieringsprocessen förklaras då (ganska bra). GBPUSD är täckt över 4 tidsramar, dagligen, 4 timmar, 1 timme och 15 minuter och visar att systemet är lönsamt överallt med hjälp av basinställningarna eller en justering av dem. Orderplacering och hantering är täckt och handboken avrundas med ett avsnitt om Risk Management amp Trade Size. Systeminstallationen är väl förklarad i handboken, ladda ner en MT4-mall och en MT4-indikator i lämpliga kataloger. Rak framåt även för de som inte tidigare har exponerat MT4. Systemet är väl förklarat i handboken, liksom stopp, mål och poster som gör detta till ett 100 mekaniskt system. Placera beställningar och justera öppna affärer baserat på värdena som visas av indikatorn. Viktigt: Varning här är att indikatorinställningarna måste identifieras först om man väljer att inte använda basinställningarna (standardvärdena 60, 300, 600). Kan det fungera Det här är svårt att döma enligt vår mening, trots att det är 100 mekaniskt, är det beroende av ett antal faktorer. Det är beroende av att du först identifierar lämpliga inställningar om du inte använder basinställningarna. Oavsett vilka inställningar som används är systemet beroende av att priset fortsätter att reagera som förväntat (återgå till medelvärdet) baserat på dessa inställningar. Med detta i åtanke och i stället för att försöka kurva passar detta gick vi med de exempel som identifierades i handboken. Vi bestämde oss för att observera och ta tillfälliga affärer på GBPUSD på dagliga, 4 timmars, 1 timmars och 15 minuters tidsramar, med de inställningar som fungerade när manualen producerades (vi tillämpade 3 risker per handel): GBPUSD Daily 50250500 6 månader (nov -12 apr-13) Bara 3 trader, 1 vinnare och 2 förlorare -4.34 GBPUSD 4 Timme 60300600 3 månader (13-13 april-13) 9 affärer, 5 vinnare och 4 förlorare 1,81 GBPUSD 1 timme 605001000 1 månad (apr-13 ) 7 affärer, 5 vinnare och 2 förlorare 2,56 GBPUSD 15 Minutter 60300600 2 veckor (15-apr-13 26-apr-13) 13 affärer, 7 vinnare och 6 förlorare -0.85 Ingen tydlig indikation på lönsamhet men vi skulle tro att vi kunde troligen Har uppnått bättre resultat om vi hade tagit tid att justera inställningarna. Den viktigaste observationen när du använder det här systemet är att våra vinnande affärer i allmänhet var mindre än våra förlorande affärer. Våra förlorande affärer var i allmänhet hela 3 där våra vinnande affärer var mindre, eftersom målet justeras som medelvärdet (glidande medelvärde) återvänder tillbaka till ett pris som återkommer för att möta det (hoppas det är vettigt). Det är ingen tvekan om att detta system är grundläggande ljud och när inställningar har identifierats är det ett 100 mekaniskt system. Den tid som krävs för att identifiera och ändra inställningarna enligt de senaste egenskaperna skulle troligen betala högre utdelningar (förutsatt att prisuppträdandena gäller) än bara genom att använda basinställningarna. Det här är kanske inte så mycket ett komplett system (speciellt om inte inställningarna justeras), det är mer en indikator som man kan använda för att komplimanga andra strategier. En indikator som kanske kan visa sig vara värdigare än att säga StochasticsRSI eller Bollinger bands till exempel (för att identifiera Ett överköptOversold-villkor) Antag att man är beredd att justera inställningarna baserat på de senaste egenskaperna hos instrumenten och tidsramarna de handlar om. Vi hade ingen anledning att kontakta support så kan inte kommentera. PRO8217s Enkelt att ställa in. Grundläggande ljud. 100 mekaniska. CON8217s Mer en indikator än ett fristående komplett system. Åtgärder krävs för att regelbundet kontrollera och justera inställningarna till den aktuella miljön. Kom ihåg, dina kommentarer är viktiga Om du har använt eller bestämt dig för att använda detta system, vänligen bidra till samhället genom att rapportera tillbaka dina resultat. Bilagor: Du måste vara inloggad för att visa bifogade filer. Medlemmar kan posta och prenumerera på trådar som den här

No comments:

Post a Comment